مستر بچ های کربن

در
دسته بندی ها: دسته‌بندی نشده

مستر بچ های کربن طبیعی سیاه از فرآیند جدیدی برای تولید مستر بچ های کربن سیاه با خواص مکانیکی پیشرفته توسعه یافته است. عملیات واحد در این فرایند ، تهیه دوغاب سیاه کربنی در حضور یک سورفکتانت مناسب و افزودن دوغاب به طبیعی تازه است. قطعات لاستیکی (NR) تحت هم زدن ، انعقاد مخلوط با افزودن اسید ، آبگیری از انعقاد و خشک شدن برای بدست آوردن NR مشکی کربن.

شایستگی تکنیک جدید با مقایسه ویژگیهای کربن سیاه NR با فرآیند اختلاط آسیاب (کنترل) ایجاد شد. خواص مکانیکی vulcanisates به دست آمده از مرحله قطعات و مخلوط های لاستیکی خشک مورد بررسی قرار گرفت. تأثیر پیری بر خواص مکانیکی نیز مورد بحث قرار گرفت. مخلوط های پر از کربن سیاه که توسط فرآیند جدید تهیه شده اند ، ویژگی های بهتر پخت را در مقایسه با مخلوط لاستیک خشک نشان داده اند.

خواص مکانیکی ، مانند مقاومت کششی ، مدول ، مقاومت در برابر پارگی و سختی ، برای آتشفشان های تهیه شده به روش جدید برتر بود. مقاومت پیری نسبتاً بهتری نیز توسط این ولکانیزاتها ثبت شد. بهبود نشان داده شده توسط vulcanisates تهیه شده توسط فرآیند جدید به پراکندگی بهتر پرکننده که از نتایج داده های پراکندگی پرکننده و مطالعات میکروگراف الکترونی روبشی همراه با دستیابی به سطح بالاتری از ولکانیزاسیون مشهود است نسبت داده شد.

کیفیت در جزئیات است

این در مورد کنسانتره کربن سیاه بسیار صادق است. یک محصول ممکن است در نگاه اول شبیه محصول دیگری به نظر برسد، اما تفاوت های ظریف درست در زیر سطح پنهان هستند. مجموعه 30 عددی ما در حوزه مستر بچ های کربن دارای طیف گسترده ای از استفاده برای صنایع مختلف می باشد. آن ها در نوع متریال ساخت و میزان دمای قابل تحملشان با یک دیگر متفاوت هستند. شرکت کار و صنعت عموما طیفی از مستر بچ ها را اراوه می کند که دارای کنسانتره استفاده بالایی می باشند.

هر کدام از مشتقات رنگ سیاه


کربن سیاه در دو جالت زیبایی شناختی و فنی دارای محدودیت هایی هست. این امر به دلیل گسترده بودن این دو مبحث مطرح شده است. رنگ هایی که در محلول مستر بچ ها استفاده می شود بسیار مهم می باشد. آنها با ماتریس پلی آمید پوشش داده نمی شوند، زیرا در مورد ذرات رنگدانه ای شان باید بدانید که آنها را مستقیماً رنگ می کنند.

مستر بچ نیگورزین کار و صنعت تنها مورد این مجموعه می باشد که استثنا برای آن قائل شده اند. هر جا که تأثیر کربن سیاه بر رفتار تبلور مجدد پلیمرهای خاص مرتبط باشد، به عنوان مثال. برای کاربردهای قالب گیری ضربه ای PA6 / PA66 از این نوع محصولات استفاده می شود.

کارشناسان شرکت کار و صنعت عموما دستور پخت کربن را برای تولید برخی قطعات لاستیکی ماشین ، با دوده انجام می دهند تا خواص کربن پردازش بهتری داشته باشند. نیگروزین به عنوان یک رنگ در پلی آمید محلول است و بنابراین خاصیت هسته‌زایی ندارد. فرمولاسیون این متریال به علت گستردگی بالا ، طیف وسیعی را در مبحث پردازش تشکیل می دهد. این امر با کاهش دمای تبلور مجدد از 12-17 کلوین، هر دو در PA 6 و PA 6.6 به دست می آید.

اما در حال حاضر فرآیند های جدیدی برای تولید مستر بچ های کربن سیاه به کار می رود که اندکی از آن را برای شما توضیح می دهیم. عملیات

پیشنهاد ما را می توانید از قسمت تماس با ما در وبسایت شرکت کار و صنعت داشته باشید. محصولات شرکت ما در حوزه مستر بچ های کربن معیار جدیدی را از نظر کیفیت و هزینه ایجاد می‌کند. فرمولاسیون مستربچ در این محصولات رعایت می شود ولی یک مستربچ مبتنی بر پلی اتیلن است که عملکردی مشابه بسیاری از گریدهای استاندارد کربن سیاه ارائه می دهد.

از نقطه نظر پایداری، استفاده از محتوای 100% بازیافتی مزایای عمده ای را به همراه دارد. به گفته این شرکت، هر تن ماده اولیه مصرفی در فرآیند بازیافت منجر به حذف یک تن نفت در فرآیند تولید و 1.4 تن انتشار CO2 می شود. کوزما می گوید: «کربن سیاه از لاستیک ها با استفاده از تجزیه در اثر حرارت بازیابی می شود.